ذوب آهن پول بلیت هم ندارد! بازیکنان استقلال حق مصاحبه با برنامه فوتبال برتر را ندارند| شکایت از میثاقی دربرنامه آبی‌ها اولمو، قهرمان بارسایی‌ها در مادرید ماجرای معافیت میلاد سرلک چه بود؟ رونمایی از توپ جدید چمپیونزلیگ + عکس والیبال آمد، کشتی رفت | درباره آخرین وضعیت دو تیم لیگ برتری در استان خراسان رضوی ایست قلبی مدافع اروگوئه‌ای ناسیونال + عکس ارزانی رئیس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی شد بیرانوند بازیکن غیرمجاز نیست! تاریخ و ساعت بازی استقلال خوزستان و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | مسئله خانوادگی! استقلال درگیر مشکلات خود ساخته | بمب آبی‌ها در خانه می‌ترکد؟ میزبانی مشهد از لیگ نخبگان آسیا منتفی شد؟ | استقلال در شهر قدس، پرسپولیس در آزادی درویش: چند روز دیگر یک مهاجم جذب می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و رایووایکانو| فلیک همچنان روی دور برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) | اولین دشت ۳ امتیازی النصر با درخشش رونالدو واکنش بادامکی به دخالت عوامل بیرونی در پرونده بیرانوند پخش زنده بازی بارسلونا و رایو وایه کانو (۶ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال درگیر مشکلات خود ساخته | بمب آبی‌ها در خانه می‌ترکد؟

  • کد خبر: ۲۴۷۷۸۲
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
استقلال درگیر مشکلات خود ساخته | بمب آبی‌ها در خانه می‌ترکد؟
مشکل خودساخته آبی‌پوشان پایتخت این تیم را تا مرز بحران پیش برده است

به گزارش شهرآرانیوز، هواداران دوآتشه فوتبال این روز‌ها و پس از دیدن حال‌وهوای استقلال یاد جمله معروف علی پروین درباره تیم پرستاره وینگو بگوویچ افتادند. همان زمان و پس از آنکه سرخ‌های پایتخت با خرید‌های کهکشانی‌شان یکی از تیم‌های پرمهره تاریخ فوتبال ایران را راهی لیگ کردند، سلطان چشم‌رنگی در دیالوگی ماندگار مدعی شد این تیم را از هفته پنجم به بعد باید دید و اتفاقا روزگار این تیم از بازی پیکان یک هفته زودتر از چیزی که پروین گفته بود، رو به سیاهی رفت. حالا هم بدبین‌ترین هواداران استقلال با فعالیت‌هایی که این تیم در بازار نقل‌وانتقالات داشت، فکرش را نمی‌کردند که پیش از هفته سوم، روزگار تیم نکونام سیاه شود. خرید یک مشت بازیکن خارجی در کنار چندین و چند ستاره داخلی باعث شد تا از همان موقع آبی‌ها به شانس اول کسب عنوان قهرمانی تبدیل شوند، اما با شروع لیگ، هاراگیری مدیران این تیم شروع شد. شکایت از تیم رقیب بابت سهمیه کمتر از ۲۵ سال، خرید بیش از اندازه بازیکن خارجی، بالازدن سقف قرارداد و... فقط بخشی از هنرنمایی مدیرانی است که به نظر می‌رسد با همه وجود کمر همت برای نابودی این تیم بسته‌اند. آخرین هنرنمایی این مدیران مربوط به فسخ یک‌طرفه قرارداد چهار بازیکن این تیم می‌شود؛ آن هم درحالی‌که روح این بازیکنان از این اتفاق خبر نداشته است!

کلاف سردرگم سقف بودجه

همه‌چیز از بلانکو شروع شد، اما کاسه و کوزه‌ها سر مهرداد محمدی شکست! مهاجم آرژانتینی که مهره مورد اعتماد نکونام است، به‌علت داستان سقف بودجه نتوانست قراردادش را با آبی‌ها ثبت کند و همین‌جا بود که همه داستان‌ها شروع شد. مدیران استقلال تصمیم گرفتند قرارداد چهار بازیکن (مهرداد محمدی، منتظر محمد، سینا سعیدی‌فر و محمدحسین مرادمند) را فسخ کنند تا دخل‌وخرجشان یکی شود و مجوز ثبت قرارداد بلانکو را پیدا کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که برنامه‌ریزی مدیران استقلال بر مبنای جذب یک اسپانسر بوده است تا بتوانند مبلغ توافق با اسپانسر را به سقف بودجه‌شان اضافه کنند و به این ترتیب یک‌بار دیگر با همین چهار بازیکن قرارداد جدید امضا کنند؛ اتفاقی که درنهایت پیچ‌وتاب زیادی پیدا کرد و حالا به کلافی سردرگم تبدیل شده است.

داستان مهرداد

در بین چهار بازیکنی که قراردادشان را باشگاه استقلال فسخ کرده، مهرداد محمدی با دردسر‌های عجیب و البته بیشتری روبه‌رو شده است. بازیکنی که فصل پیش به‌عنوان بمب نقل‌وانتقالاتی به این تیم آمده بود و اتفاقا یکی از بازیکنان برتر این تیم بود، به‌علت اتفاقاتی که پس از بازی استقلال و پیکان به‌وجود آمد، با حکم کمیته انضباطی شش جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود. استقلالی‌ها درحالی به سراغ فسخ قرارداد مهرداد محمدی رفته‌اند که گفته می‌شود امیدشان برای بخشیده‌شدن این وینگر باتجربه به صفر رسیده است. اتفاق مهم آنکه دوره محرومیت بازیکنان درحالی سپری خواهد شد که بازیکن تحت قرارداد باشگاه باشد، اما حالا خروج نام مهرداد محمدی از فهرست آبی‌ها دردسرساز شده است؛ به‌طوری‌که محرومیت او متوقف شده و این بازیکن باتجربه که طبق اسناد رسمی، قراردادش با آبی‌ها سی‌ویکم مرداد فسخ شده، فقط یک جلسه محرومیتش را پشت سر گذاشته است!

از چاله به چاه

عصر دیروز خبری منتشر شد با این عنوان که باشگاه استقلال پیش از فسخ با محمدی، یک قرارداد جدید با این بازیکن ثبت کرده است. مدیران آبی‌پوش که ظرف ۲۴ ساعت گذشته انواع و اقسام اظهارنظر‌های ضدونقیض را بیان کرده‌اند، مدعی شدند که این تفاهم دوم با محمدی داخلی بوده و این یعنی قرارداد جدید ثبت نشده است. با توجه به این مطلب و توضیح استقلالی‌ها که فسخ اول مربوط به پیش از شروع لیگ بوده است، حالا باید منتظر محرومیت شش‌جلسه‌ای برای محمدی باشیم. این همه درحالی است که به نظر می‌رسد در این بین اتفاقاتی مشابه با پرونده مهدی طارمی با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه در جریان است؛ همان سناریویی که با جعل یک قرارداد همراه بود و درنهایت فیفا طرف ایرانی را نقره‌داغ کرد.

پرسپولیسی‌ها دست‌به‌کار شدند

محمدی که روحش هم از داستان فسخ قرارداد خبر نداشت، حالا به‌شدت از دست مدیران استقلال ناراضی است و به نظر می‌رسد بازگشتش به این تیم چندان راحت نخواهد بود. در این بین باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها به‌دنبال یک وینگر باکیفیت خارجی است، احتمال دارد با مهرداد محمدی وارد مذاکره شود و درصورتی‌که قرمز‌ها با این بازیکن قرارداد امضا کنند، به نظر می‌رسد ضربه‌ای را که در بازار نقل‌وانتقالات با رفتن رامین رضاییان به اردوگاه رقیب خوردند، جبران کنند. میلاد محمدی اکنون عضوی از قرمز‌های تهران است و شاید بتواند برادرش را به حضور در پرسپولیس راضی کند. زیرا طبق ویدئو‌های منتشرشده در سال‌های نه‌چندان‌دور، هردو برادر طرف‌دار پرسپولیس هستند و حتی لیدر جایگاه‌های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم بوده‌اند، اما دست سرنوشت باعث امضای قرارداد مهرداد محمدی با استقلال شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->